Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Beneficjentów końcowych w ramach Projektu: Rozwiń skrzydła w biznesie, współfinansowanego z WRPO na lata 2014-2020 (II)


Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Beneficjentów końcowych w ramach Projektu: Rozwiń skrzydła w biznesie, współfinansowanego z WRPO na lata 2014-2020 (II)

 

Zamawiający - Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o. informuje, iż w dniu 26 czerwca 2020 roku zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń ogłoszenie o zamówieniu pn.: "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Beneficjentów końcowych w ramach Projektu: Rozwiń skrzydła w biznesie, współfinansowanego z WRPO na lata 2014-2020 (II)". 

 

Termin składania ofert: do dnia 10 lipca 2020 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: dnia 10 lipca 2020 r. o godz. 10:30

 

Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

1. Dagmara Kostrzewa, e-mail:  dkostrzewa@lcb.leszno.pl 

2. Mariola Miszkiewicz, e-mail: mmiszkiewicz@lcb.leszno.pl

3. Anna Dziamska, e-mail: adziamska@lcb.leszno.pl 

 

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT I MODYFIKACJA SIWZ

Dnia 7 lipca 2020 roku Zamawiający zamieścił na stronie internetowej: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,  Wyjaśnienia do treści SIWZ Nr 1 z dnia 7.07.2020 r. oraz Zmodyfikowany Zalacznik_nr_8_do_SIWZ z dnia 7.07.2020

Termin składania ofert: do dnia 13 lipca 2020 r., do godz. 10:00 Termin otwarcia ofert:  dnia 13 lipca 2020 r. o godz. 10:30

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 10 lipca 2020 r. zamieścił na stronie internetowej postępowania Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 2/Modyfikację treści SIWZ Nr 2 z dn. 10.07.2020 r., Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, Zmodyfikowaną SIWZ z dn. 10.07.2020 r., Zmodyfikowany Załącznik Nr 8 do SIWZ z dn. 10.07.2020 r., Załącznik Nr 9 do SIWZ, Załącznik Nr 10 do SIWZ.

 

UWAGA!

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!

 

Termin składania ofert: do dnia 16 lipca 2020 roku do godz. 10:00

Termin otwarcia ofert: w dniu 16 lipca 2020 roku o godz. 10:30

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 16 lipca 2020 r. dodał na stronę internetową Informację z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 

 

UWAGA!

W dniu 05 sierpnia 2020 roku Zamawiający dodał na stronę Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na Część 9 i 11 przedmiotu zamówienia.

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 12 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronie internetowej Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części 2 i 4 przedmiotu zamówienia.

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 13 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronie internetowej Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na Część 6 przedmiotu zamówienia. 

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 17 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronie internetowej Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części 1 przedmiotu zamówienia z dnia 17 sierpnia 2020 roku. 

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 17 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronie internetowej Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części 3 przedmiotu zamówienia z dnia 17 sierpnia 2020 roku. 

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 19 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronie internetowej Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania dla Części 8 przedmiotu zamówienia z dnia 19.08.2020 r. 

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 19 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronie internetowej Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania dla Części 10 przedmiotu zamówienia z dnia 19.08.2020 r. 

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 19 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronę internetową Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części 5 przedmiotu zamówienia z dnia 19 sierpnia 2020 roku. 

 

UWAGA!

Zamawiający w dniu 21 sierpnia 2020 roku zamieścił na stronie internetowej Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przetargowego dla Części 7 przedmiotu zamówienia z dnia 21.08.2020 r. 

 

UWAGA!

W związku z uchylaniem się od zawarcia umowy przez wybranego Wykonawcę do realizacji Części 1 przedmiotu zamówienia, Zamawiający skorzystał z dyspozycji art. 24aa ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych i postanowił podpisać umowę na realizację przedmiotowego zadania z Wykonawcą, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert tj. Piotr Migda ul. Opaczewska 7 m. 16, 02-368 Warszawa. 

 

Załączniki do pobrania

Metryczka

Odpowiedzialny za treść
Data wytworzenia 2020-06-26
Opublikował w BIP Joanna Adach
Data opublikowania 2020-06-26 12:20:45
Ostatnio zaktualizował Joanna Adach
Data ostatniej aktualizacji 2020-09-10 15:37:50
Liczba wyświetleń 1115
Historia zmian ZOBACZ